Re: debconf3

On Tue, 2003-03-25 at 23:43, Jonas Smedegaard wrote:

> Jeg regner bestemt med at tage afsted. Men nej, jeg har ingen planer om
> overnatning endnu. OVervejer at opspore nogle venner fra for længe siden
> som skulle bo i Oslo nu...

Jeg har lavet lidt research på priserne:
Prisen tur-retur med ColorLine Hirtshals-Oslo: 830,- (incl. liggestol)
Prisen tur-retur med StenaLine Frederikshavn-Oslo: 450,-

DSB kører ihvertfald til Frederikshavn; jeg er ikke sikker på om de
kører til Hirtshals.

Da jeg som Peter Makholm er militærnægter for tiden rejser jeg også
gratis med tog, hvorfor jeg egentlig er mest stemt for at tage toget til
Frederikshavn og tage med færgen derfra.

Hvis vi kunne finde ud af at følges kunne vi evt. blot kaste os ind i en
taxa i Oslo og så dele udgifterne mellem os?

Jeg skal gerne forestå billetbestilling hos StenaLine og DSB.

--
Søren O.                                            ,''`.
                                                   : :' :