Re: GNU Ada/GNAT (til stable)

Jacob Sparre Andersen <sparre@nbi.dk> writes:

> Foreløbig har jeg fundet ud af at <packages.debian.org>
> tilsyneladende ikke er meget værd, hvis man ikke vil have
> fat i en "i386"-udgave af pakken.  Hvad gør jeg ved det?

Du kunne forsøge at tilføje testing-kilder i /etc/apt/spurces.list, og
lave en /etc/apt-preferences der prioriteter stable over testing (læs
hvordan i "en lettere ustabil Debian"-afsnittet i en af FTAV-bøgerne) og
så bruge
  apt-get --simulate install gnat/testing

Hvis det den vil gøre ser fornuftigt ud (send mig evt. uddata først hvis
du er usikker på det), kan du så fjerne --simulate.

.Henrik

--
Ja selvfølgelig. I forventer vel ikke jeg skal give præcise utvetydige
oplysninger, vel? Det er det man har Makholm til.