Re: GNU Ada/GNAT (til stable)

Henrik Christian Grove skrev:

> Det er mig der har installeret Debian på Jacobs alpha,

Og har gjort det rigtig godt.  Jeg er glad for at have fået
udskiftet den manuelle pakkehåndtering fra min gamle SuSE
med det mere automatiske system i Debian.  Og så er der
endda LEGO CAD-software med.  ;-)

> Det er derfor jeg ikke umiddelbart kastede mig ud i det.

Alternativet - som jeg nok snart prøver - er at starte med
at bygge en krydsoversætter på f.eks. et IA32-system og så
bruge den til at oversætte en Alpha-specifik oversætter.

Jacob
--
"Undrar om den biologiska klockan också har sådan där
 snoozefunktion om gör att man kan somna om ock bli väckt