Hej. Ny abbonent!

Hej, Anders her.

Opdagede lige at vi har fået en dansk liste til os brugere af debian. Det er
jo fortræffeligt.

Jeg har brugt debian i snart et år og bruger det til hverdag på min Asus A1300
laptop og det kører bare rigtigt godt. Jeg bruger sid distributionen for så
får man jo alt det nye. Især kde3.1 er helt fantastisk IMNSHO! :)

Og skulle man så ikke lige smide et spørgsmål ind, nu man har chancen? Er der
nogen der ved hvad der sker med aptitude i sid?

MVH Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.1.1 on Debian GNU/Linux