Re: Pakker med specielt dansk formål?

On Wed, 16 Apr 2003, Peter Makholm wrote:

> Min liste var primært baseret på 'apt-cache search --names only ".-da$"'
> og 'apt-cache search danish'. Den havde alle disse undtagen:

> Som ikke findes til ppc.

...i den distribution du baserede søgningen på. Den er med i sid :-)

> Jeg kan ikke lige gennemskue om tasks egentligt kan løse opgaven. Der er
> noget der siger mig at task-* pakkerne skulle være erstattet af
> Task:-headeren i enkeltpakker. Men jeg kan ikke finde nogle pakker med
> det felt.

Debian Policy 2.3.8.

Det er _ikke_ tilladt at inkludere task-* pakker i Debian længere. Det
blev ændret i Debian Policy 3.5.7 (ifølge
/usr/share/doc/debian-policy/upgrading-checklist.txt.gz på sid)

* Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
* Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
* Consulting for machines and humans:   Spiff ApS
I have no signatures :-(