Re: Pakker med specielt dansk formål?

Jonas Smedegaard <js@debian.org> writes:

> Jeg kan ikke huske hvor mange af disseher du havde med i den oprindelige
> liste, Peter:

Min liste var primært baseret på 'apt-cache search --names only
".-da$"' og 'apt-cache search danish'. Den havde alle disse undtagen:

>   openoffice.org-l10n-da

Som ikke findes til ppc.

Jeg kan ikke lige gennemskue om tasks egentligt kan løse opgaven. Der
er noget der siger mig at task-* pakkerne skulle være erstattet af
Task:-headeren i enkeltpakker. Men jeg kan ikke finde nogle pakker med
det felt.

--
 Peter Makholm     |    I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
 peter@makholm.net |      me, to everyone, and may each of you fry in hell