Re: Fw: God educational programs needs Debian devellopers to make packages.

man, 2003-04-07 kl. 14:34 skrev Gunner Poulsen:
> On Mon, 7 Apr 2003 13:31:48 +0200 (CEST), Jonas Smedegaard wrote
[snip]
> Kan jeg ikke tilskynde en af jer dansk debianbrugere til at stå for pakningen
> af lige præcist dette program?

Jeg skal gerne pakke en initiel version af programmet til Debian, med
forbehold for at jeg endnu ikke har rodet med programmet, endsige kigget
koden efter. Jeg vil yderligere ikke garantere at jeg vil uploade pakken
til det officielle Debian repository, ligesom der ikke er garanti for at
programmet vil virke med det jre der findes til Debian.

Har det interesse?

--
Søren O.