Status på flyers og andet

Hejsa !!

Så er flyeren ved at være på plads. Jeg har vedhæftet en postscriptfil med den engelske
og den danske udgave (incl. de få små rettelser vi har foretaget).
Jeg har ikke udskrevet den endnu, så hvis I (hvad i forhåbentlig ikke gør) finder noget voldsomt forkert, så har i chanchen indtil fredag morgen, hvor jeg udskriver dem.

Men hvor mange flyers blev vi enige om at vi skulle bruge ?

Og betyder det noget om det bliver farvetryk eller ej ?

Med hensyn til plakater, så laver jeg nok 5-10 forskellige A4 "plakater" med et debian
logo, og gode ting ved Debian (en grund på hver "plakat").

Jeg tager også 3 debianguides og linux faq med. Hvis der er andet i mangler, så skal jeg gerne få det skrevet ud og taget med. Jeg skal bare vide det inden fredag morgen.

I den mail som er sendt rundt til os fra Linuxforum skriver de at de formentlig får et Apple airport netværk op at køre, og at chancen for et ether netværk er 90%.

Da jeg skal rejse et pænt stykke, er jeg formentlig ikke på standen før omkring 90:30.
Jeg ville gerne tage før afsted, men der går ikke noget tidligere :-(
Men da jeg ikke har udstyr med håber jeg vi finder ud af det alligevel.

- Troels