Re: Flyeren

On Mon, 24 Feb 2003, Troels Vognsen wrote:

> Her har i mit draft indtil videre. Jeg har kun roddet med den danske
> version.

Jeg har nu lagt den ind på wiki.jones.dk:
http://wiki/moin/DebianFlyerDansk

Det gør det nemmere at overskue rettelser der er lavet:
http://wiki/moin/DebianFlyerDansk?action=diff&date=1046178761

Fint med tilføjelserne til eksisterende sektioner.

Den nye sektion "Administration" er jeg ikke enig i - skal den være der
skal den fortælle om mangfoldigheden i administration, ikke et specifikt
redskab til det. Desuden mener jeg ikke at afsnittet kommer (korrekt) med
blot ved at tilføje i den danske tekst - du skal også tilføje den i
layout.tex.

Du har tilføjet at selve Debian kan opdateres, foruden programmer. Debian
*er* de programmer (og andre pakker) som det består af, så det mener jeg
skal slettes igen.

Jeg har rettet en enkelt tastefejl.

Fremfor at fjerne sponsor-teksterne kan nederste linje i layout.tex blot
udkommenteres.

* Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
* Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
* Consulting for machines and humans:   Spiff ApS
I have no signatures :-(