Re: LF-2003 (Was: Debian spejlingsværktøj o.a.)

On Tue, Feb 25, 2003 at 01:54:42PM +0100, Jonas Smedegaard wrote:
> NB! Jeg har nu et fuldt mirror af både woody, sarge og sid til powerpc og
> i386.

Hvordan med netværks-forbindelse til det mirror? Trådløst?

Og en helt anden ting; er der nogen der tager en stak udprint af
debianguiden med? Jeg har desværre ikke selv mulighed for at printe
disse...

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD