Re: Fwd: LF-2003, antal computere på standen.

On Sat, 22 Feb 2003, Rune B. Broberg wrote:

> Jeg har min laptop med, men regner ikke med at ha' det store at vise på
> den. Den virker, mere eller mindre (X er lettere ustabilt), og det er
> det. Den kan blive i tasken.

Gu' ska' den da ej: Den skal vi da sidde og tune, og så kan folk kigge med
over skulderen på et real-world eksempel på hvordan Debian håndteres
"under motorhjelmen" :-)

Jeg har nu fuld mirror af i386+powerpc woody+sarge samt tilhørende
uofficielle pakker. Jeg er nået til "l" i opdateringen af sid-spejling.
Vedhæftet er scriptet - fejlrettet - til spejlingen.

* Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
* Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
* Consulting for machines and humans:   Spiff ApS
I have no signatures :-(