Re: Det med planlægning osv.

On Sun, 23 Feb 2003, Troels Vognsen wrote:

> Jeg får lige lavet det sidste klister med den folder idag, og så primter
> jeg den ud på onsdag.

Hvad har du af muligheder for udprint? Er der behov for at jeg snakker med
et lille trykkeri som skylder mig en tjeneste?

Hvis du (hvad jeg har på fornemmelsen) har ændret i tekst og/eller layout
i forhold til det jeg sendte dig, kan vi så ikke få adgang til at
korrekturlæse *inden* det går i trykken? Ikke som censur, men vi må vel
alle være interesserede i at undgå tyrkfejl og andre pinligheder, ikk'?

* Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
* Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
* Consulting for machines and humans:   Spiff ApS
I have no signatures :-(