Re: Fwd: LF-2003, antal computere på standen.

Jonas Smedegaard <js@debian.org> writes:

> Jeg har et mirror med af woody til i386 og PowerPC, og afhængigt af hvor
> meget båndbredde jeg kommer i nærheden af de kommende dage også til sarge
> og sid. Desuden er der apt-get'able mirrors af Blackdown java, uofficiel
> OpenOffice til woody og nogle flere goodies.

[...]

> Det vil altsammen ligge på min laptop.

Godt så. Det er lettere end at jeg skal slæbe en stationær med. Jeg
melder til coord-gruppen at vi regner med at have to laptopper (?)
stående.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 peter@makholm.net |                            pants and slide on the ice