Re: Det med planlægning osv.

Troels Vognsen <troels@eyefolder.dk> writes:

> Mht. offline mirror, er der så nogen som har en fed båndbredde til
> rådighed ??

Mig genere det ikke at have en ADSL stående til at pumpe ned i løbet
af natten og ellers tror jeg nok at jeg har 34 MBit til
Forskningsnettet på arbejdet. (Så skal jeg bare nok låne en harddisk
på arbejde).

> Personligt ville jeg foreslå belnet.be og et par andre special
> mirrors.

Et Debianmirror. Det kan være lige meget hvorfra.

--
 Peter Makholm     |     Sit back and watch the messages. This is actually
 peter@makholm.net |     more important than one might think as there is a