Det med planlægning osv.

Hejsa !!

Jeg får lige lavet det sidste klister med den folder idag, og så primter jeg den ud på onsdag.

Vores plakat gik imidlertid lidt i stå. Vi fandt aldrig ud af hvad der skulle være på sådan en
størrelse.!?

Mht. foredrag, så vil jeg gerne deltage i:

Videnskabsministeriet: 13:00-14:00
Kæmpe kluster 17-17:45

Derover ingen planer af betydning.

Mht. offline mirror, er der så nogen som har en fed båndbredde til rådighed ?? Jeg har en 2 mbit på omsdag, men hvis nogen ligger inden med lignende eller bedre permamnent, så ville det nok være optimalt. Vi skal bare ha' hittet ud af hvad vi skal ha' et mirror af.
Personligt ville jeg foreslå belnet.be og et par andre special mirrors.

Snakkes,
- Troels Vognsen :-)