Re: Fwd: LF-2003, antal computere på standen.

On Sat, Feb 22, 2003 at 11:16:27AM +0100, Peter Makholm wrote:
> Jeg har være optaget af mange andre ting, men nu skal der altså ske
> noget med planlægningen af standen på LF2003. Coord-gruppen for LF2003
> vil gerne vide hvor mange computere vi stiller med.

Jeg har min laptop med, men regner ikke med at ha' det store at vise på
den. Den virker, mere eller mindre (X er lettere ustabilt), og det er
det. Den kan blive i tasken.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me.          Keyid: 0x87CD3DBD