From: Thomas Alexander Frederiksen <thomasaf@mail.tele.dk>
To: peter@makholm.net
Subject: LF-2003, antal computere på standen.
Date: Fri, 21 Feb 2003 20:50:12 +0100

Hej Peter.

Af hensyn til Symbion er vi nødt til at vide /præcis/ hvor mange maskiner hver
gruppe kommer med, og helst også hvad slags det er (stationær/bærbar[1]).

Beklager den korte frist, men vi skal helst vide det mandag morgen...

[1] Bærbare computere vil være det mest praktiske i forhold til den måde
standene vil være opbygget.
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
LinuxForum 2003, http://linuxforum.dk - see you there!

--
 Peter Makholm     |              Emacs is the only modern general-purpose
 peter@makholm.net |               operating system that doesn't multitask