Re: Debianstanden på LinuxForum2003

On Tue, 11 Feb 2003, Morten Brix Pedersen wrote:

> * Allan Jacobsen <allan.j@cobsen.dk> [2003-02-11 17:00:35]:
>
> Ditto :(

Har du også været på skiferie? :-)

Jeg har billet nu! (jeg samarbejder noget med Xenux og de har sponseret
mig en billet - så jeg tropper nok op i min krøllede Xenux-skjorte for at
vise min respekt)

I kan prøve at kontakte klaus@xenux.dk. Han har allerede meldt ud at de
muligvis ikke har flere overskydende, men det kan nok ikke skade at hilse
fra mig og spørge rigtigt pænt om I må stille jer I kø til et par af deres
billetter hvis der bliver nogen tilovers.

Denne mail er også sendt til klaus@xenux.dk (bcc så han ikke uforvarende
bliver hvirvlet ind i vores debat iøvrigt).

Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
Consulting for machines and humans:   Spiff ApS