Re: Debianstanden på LinuxForum2003

On Tue, 11 Feb 2003, Troels Vognsen wrote:

> Og hermed også sagt at jeg nu er tilmeldt mailinglisten.

...men de er de andre (sandsynligvis) ikke, så husk at Cc'e dem også -
debatten er *ikke* flyttet herind endnu.

Denne email er ikke Cc'et alle - jeg gentager gerne hvis andre gør det
samme.

Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
Consulting for machines and humans:   Spiff ApS