Re: Debianstanden på LinuxForum2003

Hej folkens!

Jeg tillader mig at sende denne email til debian-user-danish@l-d-o også,
og håber vi efterhånden samles derinde.

Nævn i dit indlæg når du har tilmeldt dig listen og det ikke længere er
nødvendigt at Cc'e dig personligt - eller råb højt hvis du er imod at
diskussionen flyttes derind.

On Fri, 7 Feb 2003, Peter Makholm wrote:

> Anders mangler en billet til Fabio. Kenneth og Jonas, hvad med jer? Har
> I billetter eller skal vi lede efter nogle? (bliver nok svært)

Jeg mangler en billet. Prøver at lokke en ud af Xenux, men er interesseret
hvis nogen har een tilovers (ha ha).

> Alle er vilde med at medbringe hardware. vi har begrænset plads, ifølge
> 'invitationen' er der kun plads til en computer.  Vi skal have aftalt
> hvem der medbringer hvad.

Jeg tager een, muligvis flere, PowerPC laptops med.

> Bemanding af standen?

Jeg skal lige have en billet før jeg kan puttes på en vagtplan :-)

> Foldere.

> skal vi have noget at hænge op. Jeg ved ikke hvor godt jeg synes om de
> posters der ligger sammen med folderne?

Mon ikke Troels kan lokkes til at trylle noget - ifølge pålidelig kilde
vil han kaste sig seriøst over LaTeX i de kommende dage ;-)

 - Jonas

--
Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/