Re: Side til planlægning af Linuxforum 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Ole Kofoed Hansen wrote:

> Tjoh, jeg har været på denne liste siden nogen nævnte på sslug-misc at
> den var blevet oprettet. Din epost var den første jeg havde set i de par
> uger.

Jeg synes nok at du ikke var med i den oprindelige snak - men så forstår
jeg ikke hvordan du fandt frem til webtools.jones.dk (som jeg nævnte i et
tidligere indlæg)?

> Jo, så giver det noget mere mening. Det lyder spændende og jeg glæder
> mig til at følge diskussionen. (Jeg har ikke tid/råd til at tage til
> LinuxForum.)

Tjah, nu får vi se om de andre følger trop så diskussionen kommer til at
foregå herinde. :-)

> PS. Jeg har ikke brug for en privat kopi af post fra lister.

Jeg skal prøve at huske det, men ellers kan du sætte en Reply-To: op til
at pege på listen.

Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
Consulting for machines and humans:   Spiff ApS