Re: Side til planlægning af Linuxforum 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Jonas Smedegaard wrote:

> Med "siden" mener jeg selve emailen: Jeg har flyttet snakken herind (så
> hvis du gerne vil have en URL er den her:
> http://lists.debian.org/debian-user-danish/ ).
>
> Jeg glemte også lige at introducere forhistorien for udenforstående, nu
> hvor jeg kommer brasende ind i en anden kontekst (omend jeg har på
> fornemmelsen at der er rimeligt tomt herinde endnu):

Tjoh, jeg har været på denne liste siden nogen nævnte på sslug-misc at den
var blevet oprettet. Din epost var den første jeg havde set i de par uger.

> Os "ægte" Debian-folk
> i Danmark har fået en stand og nogle få fribilletter til LinuxForum 2003,
> og prøver at hitte på hvordan vi kan gøre os godt bemærket under
> arrangementet. Vi har emailet sammen, Troels Vognsen satte en web-baseret
> chat-side op, jeg foreslog istedet at oprette en mailinglist (ved
> webtools.jones.dk) og Søren Boll henviste til denne allerede eksisterende
> mailinglist.
>
> Så var det vist på plads. :-)

Jo, så giver det noget mere mening. Det lyder spændende og jeg glæder mig
til at følge diskussionen. (Jeg har ikke tid/råd til at tage til
LinuxForum.)

Med venlig hilsen

Ole

PS. Jeg har ikke brug for en privat kopi af post fra lister.