Re: Side til planlægning af Linuxforum 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Ole Kofoed Hansen wrote:

> Hvor? Du glemte linket.

Med "siden" mener jeg selve emailen: Jeg har flyttet snakken herind (så
hvis du gerne vil have en URL er den her:
http://lists.debian.org/debian-user-danish/ ).

Jeg glemte også lige at introducere forhistorien for udenforstående, nu
hvor jeg kommer brasende ind i en anden kontekst (omend jeg har på
fornemmelsen at der er rimeligt tomt herinde endnu): Os "ægte" Debian-folk
i Danmark har fået en stand og nogle få fribilletter til LinuxForum 2003,
og prøver at hitte på hvordan vi kan gøre os godt bemærket under
arrangementet. Vi har emailet sammen, Troels Vognsen satte en web-baseret
chat-side op, jeg foreslog istedet at oprette en mailinglist (ved
webtools.jones.dk) og Søren Boll henviste til denne allerede eksisterende
mailinglist.

Så var det vist på plads. :-)

Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/
Jonas Smedegaard +45 40843136  http://dr.jones.dk/
Consulting for machines and humans:   Spiff ApS