Re: Teclat catala i accents volats

Recomaneu aleshores tornar a instal·lar im-config ?

Moltíssimes gràcies per la informació aportada, que dona llum al misteri.

On 9/5/24 16:21, Alex Muntada <alexm@debian.org> wrote:
> Bones, A mi m'esta passant, amb debian 12 kde plasma wayland,
> que hi ha llocs on si em funcionen i d'altres que no. A Konsole
> funcionen, a Thunderbird no, ni Firefox ni Chromium. A Kate si...
> per tornar-se boig... i ha passat aixi, de cop...

Dimecres van introduir inconscientment aquest problema en
l'actualització de seguretat de la glib. Ja l'han resolt:

https://lists.debian.org/debian-security-announce/2024/msg00094.html

> Era algun problema amb ibus-panel, i eliminant im-config s'ha
> sol·lucionat el problema.

En el meu cas, sospitava que havia de ser alguna actualització
recent i vaig preferir no eliminar im-config per no trencar la
cadena de recomanacions:

     $ aptitude why im-config
     i   gnome-shell Recommends ibus
     i A ibus        Recommends im-config