Re: Teclat catala i accents volats

2024-04-26, 14:45 (+0200); Xavier De Yzaguirre i Maura escriu:
> Doncs sí, a la consola (CTRL+ALT+F2, ja que l'F1 l'ocupa la sessió gràfica)
> puc escriure les vocals amb accent obert, tancat i dièresi.
>
> Per tant, és un problema de l'entorn gràfic. Per tant, com dius és un
> problema del mètode d'entrada. Que m'aconselles?

Em sembla que només hi ha dues alternatives pel que fa a mètodes
d'entrada: ibus i xim.  Ibus és el configurat per defecte.

Si vols utilitzar xim, en entorns GTK, hauries de definir aquesta
variable d'entorn

GTK_IM_MODULE=xim

(en el fitxer /etc/environment per exemple)

Salutacions.