Re: wine virtualbox ...

On Sat, 4 Nov 2023 at 21:18, Jordi <215639@runbox.com> wrote:
El dv. 03 de 11 de 2023 a les 08:14 +0100, en/na Narcis Garcia va
escriure:
> El PlayOnLinux ja porta un assistent per a instal·lar l'aplicació de
> Garmin. Està a repositoris de Debian.

He estat mirant això del PlayOnLinux i rés, Només és un altre
instal.lador del wine, del qual en sorgeixen altres errors, prefereixo
fer-ho a ma.

De moment sembla que el wine em funciona però no és capaç d'accedir als
dispositius usb, només ho pot fer com a unitats de disc, tal i com ho
fa amb el Garmin. He pensat que en lloc d'instal.lar el virtualbox i
trobar-me diversos problemes, millor fer un usb windows live ja que no
és del meu interès sortir massa del programari natiu de Debian.

Hola, Jordi,

Si tens prou espai de disc i memòria tens l'opció de fer servir Windows en una màquina virtual.
Amb libvirt, per exemple, prèviament a l'arrencada de la màquina virtual amb Windows, li pots assignar un dispositiu USB extern connectat (Garmin) amb visibilitat des de la màquina.
T'ho comento per tal que no hagis de reiniciar Debian per iniciar l'USB amb el Windows Live.

Cordialment,
Josep

Salutacions

Jordi