Re: (deb-cat) LibreOffice i MariaDB/MySQL

El 2/10/23 a les 12:32, Xavier Drudis Ferran ha escrit:
El Mon, Oct 02, 2023 at 12:27:04PM +0200, Xavier Drudis Ferran deia:
El Mon, Oct 02, 2023 at 10:52:12AM +0200, Narcis Garcia deia:

Necessito reduir els requisits tècnics al mínim, i el meu objectiu és que
l'usuari només hagi de tenir LibreOffice i saber la seva credencial.
Si s'han d'instal·lar «extres» això complica les possibilitats d'èxit.

No estic segur que el libreoffice sol inclogui totes les extensions
necessàries per acedir a MySQL, o a tots els sgbd possibles.

MySQL té un client de base de dades gràfic (MySQL Workbench), però no
tinc clar que un usuari final s'hi trobi molt còmode.

Si no aparentment hi ha aplicacions que no ho he provat com per dir
si et serveixen, però em fa por que puguin espantar usuaris. Si vols mirar,
sense masssa fe...

kexi, ferret, kettle (pentaho data integration)

Però sembla matar mosques a canonades, no sé, és per altres mena de feines...

O potser Tora, SQL Squirrel o DBeaver, però no estan a debian.

Vaig fer un cop d'ull a Kexi, i sembla la típica aplicació per accedir a una base de dades tal com és, com el 99% de recomanacions que llegeixo.

Però el què necessito és poder dissenyar un formulari: Amb etiquetes i explicacions per a cada camp que emplena l'usuari, limitació del format de les dades, algun avís o reacció programada, etc. També dissenyar un informe: Un llistat on aparegui el títol que jo vull, explicacions a l'efecte, numeració de pàgines, suma de la columna que jo vull, etc.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should remove and omit any @, dot and mailto combinations against automated addresses collectors.