Re: mail --> mutt

El Fri, Jul 07, 2023 at 01:39:30PM +0000, Ernest Adrogué deia:
> 2023-07- 7, 09:59 (+0200); Narcis Garcia escriu:

> En aquest cas ho trobo una complicació innecessària.
>
> L'MUA es pot connectar directament a l'MTA públic, sense necessitat de
> passar per l'MTA local, que no aporta res, o pràcticament res.

Si ho tens clar ja ho tens clar.

Però un MTA local pot aportar cues (esperar a poder enviar) i
lliurament a adreces locals que no existeixen al MTA públic.

Segur que li pòts buscar més coses, però aquestes són les principals
que em passen pel cap. Crec que l'Alex ja anava per aquí.

Si això no et convé, o no et compensa, no tens perquè tenir MTA local,
com menys coses millor, només és una idea que t'han donat.