Re: mail --> mutt

2023-07- 5, 21:51 (+0200); Alex Muntada escriu:
> Hola, Ernest:

> M'havia quedant pendent de respondre aquest tema: això depèn de
> les necessitats particulars. En concret, és molt habitual tenir
> un MTA configurat amb un smarthost per processar tot el correu
> que no és local, sobretot als servidors.
>
> Per exemple, si enlloc de deixar en local els missatges que
> t'envia el cron, els vols rebre a una altra bústia remota, el
> MTA local ho pot fer perfectament via smarthost.
>
> Tenir un MTA local, a més a més, pot ser útil per encuar els
> missatges de sortida quan no tens connexió a internet. Potser
> [...]

Tinc entès que les mesures anti-spam fan que aquest sistema no sigui
viable a la pràctica.  Per exemple: l'MTA local pot enviar correu sense
problemes quan el domini de l'adreça del remitent no coincideix amb el
domini de l'MTA, o en aquests casos l'MTA del destinatari tendeix a
rebutjar el correu?

Salutacions.