(deb-cat) Control remot amb VNC: Alçada de la imatge

Bona tarda,

Des de fa temps que utilitzo el protocol VNC per a accedir* remotament a escriptoris, i quasi sempre veig l'anomalia de què les dimensions de l'àrea d'imatge no estan bé:

Si el servidor té una imatge de 1024x768 a mi se m'obre una parcela de (m'invento) 1000x1000 dins la finestra, de manera que a sota queda un marge de color negre o que sembla un mirall de la part superior. No només és molest visualment, sinó que he descobert que això també ocupa ample de banda.

I avui se m'ha fet impossible amb una parcela de 1360x25000 o semblant, perquè el refresc es fa impossible i es talla la connexió. He provat amb el paràmetre -geometry tant a servidor (x11vnc) com a client (xtightvncviewer), sense cap efecte.

Algú sap com es gestiona aquesta anomalia?

Gràcies.

(*)
servidor$ x11vnc -connect HostVisitant
client$ xtightvncviewer -listen

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.