Re: Veure fitxers/icones a l'escriptori de Gnome

Hi ha una aplicació anomenada «Ajustaments» (gnome-tweaks) que permet gestionar extensions del Gnome.
Una de les extensions possibles és «Desktop icons», que fa el què esmentes.

El 21/6/23 a les 11:25, Joan ha escrit:
Sabeu si amb el Gnome d'ara 3.x es pot activar, d'alguna manera, allò
antic de veure icones, fitxers, etc.

Bàsicament el que m'interessa és, de vegades, posar un document, un
pdf, etc. que vull llegir però no en aquest moment, en algun puesto,
com per exemple a l'escriptori, que m'hi faci pensar més tard que tinc
allò "pendent"

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.