Re: mail --> mutt

Gracies per les respostes i perdoneu que trigui a contestar, però a la
feina no puc mirar el correu (per falta de temps)

El dj. 15 de 06 de 2023 a les 20:57 +0200, en/na Narcis Garcia va
escriure:
> El 15/6/23 a les 18:05, Ernest Adrogué ha escrit:

> Suposo que no es referia en ordre respectiu.

Exacte, algunes notificacions amb mail i altres més importants amb mutt
perquè arribin a l'ordinador de casa via el servidor de correu que
utilitzo (runbox). És així per evitar que al final, i com ha passat
alguna vegada, per algun error s'han enviat massa notificacions i al
final van a la carpeta spam o bé em passo de quota.

La meva primera opció era enviar totes les notificacions directament a
l'ordinador de casa, però ho vaig descartar perquè no tenia forma de
veure si era prou segur, i tampoc vull deixar un sucós servidor smtp
mal configurat.

A part de l'ordinador de casa tinc dues Raspberry PI situades a
diferents punts geogràfics i volia estalviar-me el mosh que faig a
diari, enviant totes les notificacions via internet.

De moment ho deixaré com ho tinc

Gracies

Jordi