Re: mail --> mutt

El dc. 14 de 06 de 2023 a les 16:32 +0000, en/na Ernest Adrogué va
escriure:
> 2023-06-14, 11:02 (+0200); Jordi escriu:

> No em queda clar què vols aconseguir.
>
> mutt és un programa client de correu, que obté el correu de bústies
> locals, o d'un servidor.
>
> No és possible "redirigir el correu a mutt", perquè mutt no és una
> bústia.
>

> Salutacions.

Ja fa un temps vaig voler configurar postfix i alguna altra cosa i no
me'n vaig sortir, el que tinc ara son aplicacions que envien
notificacions o redirigeixo la sortida a mail o a mutt segons si vull
local o remotament.

Amb això, segons les configuracions de les aplicacions si fico que
enviïn el correu per exemple a jomateix@correumeu.cat simplement no
envien res.

Mai he aconseguit configurar correctament postfix perquè enviï el
correu al mateix ordinador, la mateixa xarxa o internet segons les
meves necessitats. Tampoc vull deixar un servidor de smtp accessible
des d'internet.

Salutacions

Jordi