Re: (deb-cat) Frenar bitacoles del sistema

Hola, Narcis:

> És un problema que, si m'equivoco de remitent, la llista de
> Debian admet igualment el meu correu de remitent no subscrit,
> i el publica amb l'adreça i tot a l'hemeroteca.

El que per tu és un problema per a d'altra gent és un avantatge.

Fa una pila d'anys que la majoria de llistes de debian permeten
enviar-hi correus des de qualsevol adreça per tal de fomentar la
participació.

Si creus que la publicació d'aquesta altra adreça justifica que
s'elimini el correu, pots demanar als administradors de les
llistes que ho facin.

Salut,
Alex

--