Re: (deb-cat) Hemeroteca de la llista al Google

Hola, Narcis:

D'acord en què són diferents. Coherent amb què exactament?

> «necessari» també, tenint en compte que a Debian hi ha
> pipermail, hyperkitty i altres.

Què és necessari ho decideix la gent que manté cada servei
(si més no és com funcionen les coses a Debian).

> No hi ha programari lliure per a fer aquestes còpies?

No sé com es fan les còpies (segurament amb ftpsync, com la resta
de miralls) ni quines eines utilitza fastly per la seva CDN però
donen suport al programari lliure, tot i ser una empresa amb
interessos comercials:

https://www.fastly.com/open-source/

Hi ha una pila d'empreses més (com ara Google) que patrocinen
Debian de formes diverses. Algunes d'elles estan llistades aquí:

https://www.debian.org/partners/

No tinc clar on vols arribar amb això, sincerament.

Salut,
Alex

--
  ⢀⣴⠾⠻⢶⣦⠀