Re: (deb-cat) Hemeroteca de la llista al Google

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 28/1/22 a les 12:15, Ernest Adrogué ha escrit:
2022-01-28, 10:38 (+0100); Narcis Garcia escriu:
Al peu dels missatges, i a les pàgines informatives de les llistes, s'hauria
d'advertir de a on es publiquen les cartes de forma automàtica.
Es dóna massa per suposat que tothom accepta les condicions d'ús i
emmagatzematge de les GAFAM.

https://en.wikipedia.org/wiki/X-No-Archive

FYI

Sí que vull que les meves contribucions siguin publicades als arxius de la llista. La bona voluntat de les persones que contribueixen de forma altruista al món del programari lliure i la cultura lliure, es fonamenta de forma majoritària en la bona voluntat trobada a la resta de la comunitat.

Per això les meves contribucions vull que es vegin a les hemeroteques comunitàries i basades en la bona voluntat, i no que serveixin de profit als llocs web que utilitzen les visites amb finalitats únicament publicitàries i de rastreig de la vida de les persones.

M'entristeix molt pensar que amb els meus missatges ajudo a engreixar quelcom que intento combatre amb l'ús i difusió de Debian GNU/Linux.

Em serviria una capçalera d'aquest estil:
X-Only-Self-Archive