Re: (deb-cat) Hemeroteca de la llista al Google

El 28/1/22 a les 12:04, Alex Muntada ha escrit:
Hola, Narcis:

Com és que els arxius d'aquesta llista són replicats aquí?
groups.google.com/g/linux.debian.user.catalan
https://www.debian.org/support#usenet

«A lot of our mailing lists can be browsed as newsgroups, in the
linux.debian.* hierarchy. This can also be done using a web
interface such as Google Groups.»

T'odio. No et pots imaginar com m'acabes de fer sentir vell. Feia lustres que ni recordava els grups de notícies. Queda algun servidor NNTP que funcioni decentment? Reconec que m'ha picat el cuc de la curiositat per esbrinar si encara hi ha activitat per es.rec.trenes...

P.S: per fer-vos sentir més vells encara, què se n'haurà fet d'en Nennito?