Re: (deb-cat) Hemeroteca de la llista al Google

A 2022-01-28 12:15, Ernest Adrogué escrigué:
> 2022-01-28, 10:38 (+0100); Narcis Garcia escriu:
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/X-No-Archive
>
> FYI

Només per curiositat, el que una determinada corporació faci cas o no de
la capçalera X-No-Archive depèn només de la bona fe de la mateixa, no?
I, en qualsevol cas, «no arxivar» no implica pas «no processar i/o
analitzar i/o conservar els resultats de l'anàlisi». Vaig errat?

Orestes.