Re: Bookworm

Jo la Bookworm només la gasto al mòbil (pinephone) perquè a Mobian és
la versió "actual" de facto (pots posar una Bullseye però aquesta no
actualitza el programari que en un mòbil com un pinephone vol dir
quedar-te amb una versió limitada).

I l'únic que puc dir és que el telèfon em funciona, amb els bugs que
patim totes les distros de pinephone (de tant en tant les trucades es
tallen o el mòbil per connexió amb la xarxa).

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

"Donar exemple no és la principal manera d'influir sobre els altres; és
l'única manera" Albert Einstein

“Lluitarem contra el fort mentre siguem febles i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts” Lluís Maria Xirinacs

El Tue, 28 Dec 2021 19:21:50 +0000
Xavier De Yzaguirre i Maura <xdeyzaguirre@protonmail.ch> va escriure: