Re: Bookworm

On 28/12/21 20:21, Xavier De Yzaguirre i Maura wrote:

Bon dia de nou,

Alguns esteu treballant amb Bookworm?

Com va d'estabilitat? ara ja deu haver passat la pitjor etapa, no? i ja deu ser força estable.

Aconselleu l'upgrade, tot i que sé que de tant en tant hi pot haver algun problema, crec que el pitjor ja deu haver quedat enrere.

Que me'n dieu.

Gràcies a l'avançada.

--
Xavier De Yzaguirre i Maura

xdeyzaguirre at protonmail(dot)ch
S&R

Bones

Sempre treballo amb Debian Testing, i d'estabilitat está bé.

Però lo de l'estabilitat de la testing no es "un principi poc estable i després va guanyant estabilitat poc a poc", ja que sempre s'està introduïnt programari nou que ve de la unstable, fins al final s'inicia el procés de congel.lació.

Debian Testing pel meu treball de casa sempre és prou estable, i d'any en any algún petit problema. L'últim problema que recordo, fa uns mesos una nova versió de Thunderbird va perdre la capacitat d'autentificar contra Gmail durant uns dies per un tema de llibreries.

Però Debian estable 11.1 té versions prou noves del programari. Jo utilitzo Debian testing per vici no per necessitat.

Salutacions

      Àlex