Re: Impressora compatible Debian 11

El de la distribucio. Vaig instalar tambe el de HP en una instalacio de prova pero no va acabar de lligar; i ho vaig deixar correr.

El 15/12/21 a les 21:08, Narcis Garcia ha escrit:
Daniel; quin HPLIP has instal·lat?
El de la distribució (Debian) o bé el del web de HP?

Narcis Garcia

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.
El 15/12/21 a les 15:29, Daniel Elias ha escrit:
Jo, des de fa uns anys, faig servir una HP LaserJet Pro 400 M401dne per impressio B/N i una Deskjet 3630 multifuncio per impressions en color. Funcionen les dues amb l'HPLIP i gestionades amb CUPS sense cap problema.

Com que tinc un scanner HP Scanjet 7400 c de fa una pila d'anys, mai m'he preocupat de fer anar el scanner de la 3630; ara be, en situacions de crisi, el scanner de la 3630 funciona perfectament.

Al canviar de versio a Debian 11 ha variat alguna cosa del HP Device Manager; no he tingut temps de mirar-m'ho amb calma encara.

(I ara veig que em fallen els accents; deu estar desconfigurat el teclat)

Bona tarda!

El 15/12/21 a les 10:35, Julio Amorós ha escrit:
Hola,
ja sé que hi ha diferents pàgines web per mirar la compatibilitat de les impressores amb Linux en general i de Debian en particular, tot i que si em voleu recomanar alguna segur que ajuda, però us volia demanar la vostra opinió personal sobre alguna impressora que esteu fen servir amb el vostre Debian.

Els únics requeriments que tenim són monocolor i escàner.

I d'altra banda, fa segles existia una botiga que es deia GNUinos i que estava especialitzada en hardware compatible Linux, però ja fa temps que no existeix. Coneixeu alguna botiga semblant?

Merci,
Julio

 *

    El 2003 el català era la llengua habitual del 46 % dels catalans.
    Al 2018 només del 36 %. Si els castellanoparlants no actuem,
    desapareixerà.

 *

    El 3 de novembre representa el moment de l'any en el que les dones
    deixen de cobrar en comparació amb els homes. Hem d’ajudar a les
    dones a eliminar aquesta data.

 *

    L’administració pública cada any es gasta milions d’euros en
    llicències de programari privatiu. Utilitzant programari lliure
    estalviem costos i incentivem l’economia local.

/La neutralitat davant les desigualtats acaba accentuant-les./