Re: El gestor de paquets APT ha estat modificat impedir la desinstal.lació de components esencials

Però això ja ho feia abans, suposo que en els casos encara més crítics que perdre un entorn gràfic.

Perquè aquest matí estava eliminant l'arquitectura i386 de la meva instal·lació i casualment m'hi he trobat.

"Avís: la realització d'aquesta tasca pot induir a errors en el vostre sistema.
      No contineu si no coneixeu exactament el que esteu fent.
To continue, type the phrase "Sóc conscient que no és una bona idea" (or: "I am aware that this is a very bad idea"):"

Missatge de Àlex <alex@probeta.net> del dia dg., 21 de nov. 2021 a les 9:28: