Re: Sai

__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 13/10/21 a les 10:02, Jordi ha escrit:
> El dt. 12 de 10 de 2021 a les 11:17 +0200, en/na Narcis Garcia va
> escriure:
>>
> Hola, no sé que vols dir exactament amb : Com ho tens ara a Debian 11?
> però trobo que està força liat això del systemd i programes poc
> integrats i ara mateix no em puc complicar amb això.
>
> També trobo a faltar una gui eficaç del systemd al Debian 11.
> De fet, ja et dic ara mateix no sé què controla el Sai ja que fa una
> mica el que vol....
>
> Saltucacions Jordi

L'altre dia no havia entès bé si un dels problemes era que upsd no
iniciava o corria com a servei amb Systemd (amb Debian 10), i doncs
necessitaves fer un script per a la gestió del programa com a servei del
sistema.
Et volia preguntar si amb Debian 11 ja se t'inicien bé els serveis

Salut.