Re: OT: Missatges descojunturats a Protonmail

Hola

On Saturday, October 2nd, 2021 at 12:15, Joan <arbocenc@calbasi.net> wrote:

> Veig que uses protonmail. Et puc preguntar si tens problemes de
>
> desconfiguració del text en els missatges que et responen o
>
> reenvien amb text citat? Tinc una amiga a la que li passa amb els meus
>
> missatges, i imagino que hi ha d'haver alguna opció de configuració
>
> perquè entengui bé els missatges de text.

Merci. No me n'havia adonat. Estic amb fase de proves a ProtonMail i, per això, no puc fer servir un client de correu tradicional. Veig que afegeix una línia més per cada una que hi havia al missatge al que responc. No sé si es pot configurar d'alguna manera. Ja ho miraré.

> I, més en general, amb la merda de missatges de mail en format html,
>
> més els sistemes de mostrar-los de fills de cada Gmail o Outllok, etc

Aquestes pràctiques on la "gran companyia" és pensa que em fa un favor, en lloc de fer la seva feina i prou, són el motiu pel que estic provant aquest correu. Intento escapar-me de GMail que, amb el seu exagerat interès per la "meva" seguretat, m'ha impedit entrar al meu compte més d'un cop durant períodes de temps variables (des d'uns quants dies fins alguna setmana).

Varies vegades perquè l'ordinador no era l'habitual, altres perquè intentava connectar des d'un altre país, fa temps perquè no vaig voler-los donar el meu número de telèfon per poder confirmar qui era jo, altres perquè l'aplicació amb que hi accedia no li agradava, ...

---- MODE: RANT ON! ----
No n'han de fer rés de quin telèfon tinc, a quin país estic o amb quina màquina em connecto. Si algú té l'USER i PSSW ha de poder entrar al seu compte.

No ser curós i organitzat és un problema de l'usuari. Els que som curosos i organitzats no hauríem de pagar les conseqüències de qui no ho és. M'entristeix veure com això s'ha convertit en la norma. Encara m'entristeix més pensar que aquest enfocament potser ajuda algun individu però, a la llarga, empitjora l'espècie.
---- MODE: RANT OFF ----

Salut i peles. robert