Re: Bug a la instal·lació de postgresql?

Le 21 septembre 2021 08:01:43 GMT+02:00, jordi Perera <zjordi_llistes@xarxa1.net> a écrit :

>../..
>
>Fins on jo se, l'usuari postgres no te password i per seguretat no n'ha
>de tenir.
>
>Potser teniu una situació impossible, el pam obliga a demanar un
>password que no existeix.
>
>No se si dir que és un bug del instal·lador postgres o una "feature" de pam.

Amb Fedora teníem la mateixa situació a Pam i no es donava aquest problema i la única diferència és la versió de Postgresql.

Efectivament la 1a cosa que feiem després  d'instal•lar postgresql era posar-li un password a postgres.

El que em sorprén en aquella instrucció no es tant el que demani un password, sinó perquè no ho rep i després es queixa, sembla com si alguna pipe o caràcter de escape no fes la feina des de l'script. O m'ho sembla a mi.
Vagi bé,
Julio