Re: privacitat / seguretat

Diria que això de l'Abrowser és una mica antic, i pel que veig és una
mica lo d el'antic Iceweasel... Està fet per Trisquel (què és?):

https://trisquel.info/es/wiki/abrowser-ayuda

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

"Donar exemple no és la principal manera de influir sobre els altres;
es la única manera" Albert Einstein

“Lluitarem contra el fort mentre siguem febles i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts” Lluís Maria Xirinacs

El Wed, 15 Sep 2021 16:51:25 +0200
Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> va escriure: