Re: privacitat / seguretat

Abrowser està basat en Mozilla, i crec que la simple diferència és que
les opcions predeterminades són respectuoses amb l'usuari.
Iridium està basat en Chromium, i en el mateix sentit.

Cap dels dos està pas desenvolupat per una empresa ni projecte amb ànim
de lucre.

Narcís

El 15/9/21 a les 10:16, Llibertat ha escrit:

--