Re: Debian 11 estable en poques hores

Jo amb la Debian 10 vaig usar una eina que venia integrada, i que no
era virtualbox. Es diu "Boxes"/"màquines" en català:

https://wiki.gnome.org/Apps/Boxes

(i no sé quina tecnologia de virtualització fa servir, però era moooolt
senzill de fer anar)

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

"Donar exemple no és la principal manera de influir sobre els altres;
es la única manera" Albert Einstein

“Lluitarem contra el fort mentre siguem febles i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts” Lluís Maria Xirinacs

El Wed, 18 Aug 2021 13:02:42 +0200
"jordi P." <zjordi_llistes@xarxa1.net> va escriure: