Re: Migració de Fedora a Debian al departament d'Informàtica de l'Escola del Treball

Hola,
Jo recentment m'he fulmitat tots els windows de la meva empresa (n'he
deixat un virtualitzat i amb accés a través d'apache guacamole), la
idea és també acabar fent una guia de com fer perquè petites empreses
es puguin anar passant a GNU/Linux (en aquest cas debian). Bona idea
la forma de documentar que teniu. Per la part de configuració jo vaig
preparar un script que s'ha d'executar just fer la instal·lació.

Felicitats pel canvi de pedorra a debian ;)

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Julio Amorós <jamoros@escoladeltreball.org> del dia dl.,
13 de set. 2021 a les 15:47: