Re: reportar bug: nemo de cinnamon

Bueno... sembla que després d'actualitzar un parell de màquines, el
webdav va millor...

Segueixo mirant d'aprop aquest tema...

Gràcies

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

Missatge de Blackhold <blackholdmailer@gmail.com> del dia dl., 30
d’ag. 2021 a les 22:37: